نقد اهنگ لومپن از مهراد هیدن و زخمی

 

نقد اهنگ لومپن از مهراد هیدن و زخمی

سلام ! خب همین طور که شاید بدونید دو روز پیش اهنگ لومپن بیرون اومد !

که از نظر من ترکیب اهنگ کلاسک و رپ به خوبی اجرا شده بود ! چیزی که من حتی توی کارهای EMINEM  ندیده بودم ! 

که نو اوری خوبی بود ! و طبق گفتۀ مهراد عزیز این اهنگ برای فرد خاصی نیست بلکه در رابط با عده ای از خواننده های ایرانیه .

و مهراد اضافه کرد که جدیدا ترجیح میده در اهنگ به جای حرف های عادی از مفهوم در کلامش استفاده کنه (البته من مفهوم رو قبلا در ورس های هیدن دیده بودم ..)

از نظر من هم آهنگی که  مفهومی در ان وجود داشته باشه ارزش بیشتری داره و من با مهراد موافقم چون درباره اون مفهوم فکر شده و مطمعنا زمان و زحمت بیشتری هم احتیاج داشته !

و از نظر من ورس های مهراد در اهنگ فوق العاده بودن و زخمی هم خوب بود .

من که بسیار پسندیدم . شما هم نظراتتون رو در همین پست بگذارید .

راستی این اهنگ رو میتونید از امکانات وب واقع در پایین صفحه گوش بدید .



[ جمعه 3 مهر 1394 ] [ 11:30 ] [ smoky teen ] [ بازدید : 545 ] [ Comment () ]
Comment
+ےِ زآפֿـآر 9:38 - 1394/7/9/4
قشنگ بود ولی آهنگسازیش به درد نمیخورد
پاسخ: اتفاقا اهنگسازیش بود که باعث شده بود بشه کلاسیک !!

melodypatogh 9:37 - 1394/7/9/4

سلام بدو بیا اینجا دوست های جدید پیدا کن
عکس ، مطلب ، آهنگ ، ویدیو ، انجمن ، وبلاگ و خیلی چیزای دیگه به اشتراک بزار برای دوستات و بعلاوه اینکه میتونی اینجا با دوستات چت کنی
و با گذاشتن مطلب امتیاز کسب میکنی و امتیاز خودت رو میتونی به پول تبدیل کنی و شارژ برگیری
هر هفته مسابقه هست و به برندگان جوایزی اهدا می شود
و اگر دوستات رو به اینجا دعوت کنی دو سه برابر بیشتر امتیاز میگیری و شانس بیشتری برا برنده شدن داری
پس منتظر چی هستی بیا عضو شو و جایزه ها رو تو برنده شو...
http://melodypatogh.ir/

alireza 12:52 - 1394/7/3/5
آهنگه رو گوش دادم قشنگ بود مرسی
پاسخ:خواهش می کنم خیلی لطف کردین سرزدین


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: